allalinhorn besteigung ausrüstung

Palkansaajakeskusjärjestöjen SAK, STTK ja Akava lausunto sosiaali- ja terveysministeriölle luonnoksesta hallituksen esitykseksi Solvenssi II -direktiivin kansallisesta voimaansaattamisesta - HE laeiksi vakuutusyhtiölain ja eräiden siihen liittyvien lakien muuttaminen

20.6.2012 Jarmo Pätäri
Dnro 072/62/2012

Lausuntopyyntönne 21.5.2012/Dnro STM029:00/2008

Solvenssi II -direktiivin kansallista voimaansaattamista koskeva hallitukse esitys

Pyydettynä lausuntona palkansaajakeskusjärjestöt esittävät asiasta seuraavaa:

Käsiteltävänä olevalla hallituksen esityksellä ehdotetaan pantavaksi täytäntöön vakuutus- ja jälleenvakuutustoiminnan aloittamisesta ja harjoittamisesta annetun
Solvenssi II -direktiivin säännökset.

Esityksellä tavoitellaan vakuutettujen etujen parempaa suojaa ja parannettaisiin erityisesti vakuutusyhtiöiden vakautta ja riskienhallintaa. Esityksen valmistelun aikana on aloitettu mm. työeläkevakuutusyhtiöistä annettuun lakiin tehtävien muutosten valmistelu, josta annetaan aikanaan erillinen hallituksen esitys, joka tulee samaan aikaan eduskunnan käsiteltäväksi.

Palkansaajakeskusjärjestöt pitävät hallituksen esitystä hyvänä ja kannattavat sen hyväksymistä.

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry

Toimihenkilökeskusjärjestö STTK ry

takan pinnoitus tunto kivellä

artrodese tornozelo recuperação Evästeet ovat pieniä datatiedostoja, jotka siirtyvät tietokoneellesi, kun otat yhteyden johonkin verkkosivustoon. Evästeet tallentuvat selaimen käyttämien tiedostojen yhteyteen.

hampurinkuja 1 a 40 jätkäsaari Lisätietoa evästeistä saat sivulta ugc lille tarif étudiant.

carré d'or bijouterie cora dorlisheim Evästeet tunnistavat tietokoneesi, kun tulet sivustolle uudelleen. Ne muistavat myös sivustolla aikaisemmin tekemäsi valinnat ja parantavat siten sivuston käyttökokemusta. Evästeiden avulla pystyy esimerkiksi tunnistamaan käyttäjän laitteet sekä mukauttamaan mahdollisia mainoksia sivuilla sekä mahdollisissa muissa palveluissa.

lühike jõululuuletus lapsele Jotkin evästeet ovat sivustomme teknisen toiminnan ja käytön vuoksi välttämättömiä. Nämä evästeet eivät kerää käyttäjästä tietoa, jota voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa tai muistamaan käyttäjän valitsemia sivustoja.

kool aid värjäys Suorituskykyä mittaavat evästeemme keräävät tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivujamme (esim. eniten käytetyt sivut, mahdolliset virheviestit). Nämä evästeet eivät kerää käyttäjistä tunnistettavia tietoja, vaan ne ovat anonyymejä ja niitä käytetään ainoastaan parantamaan nettisivujen toimivuutta.

päiväkoti roihuvuori facebook Sivuilla olevat kolmansien osapuolten liitännäispalvelut (esim. mainokset, YouTube-videot, Google-tilastointi tai Facebook-liitännäiset) saattavat tallentaa käyttäjän tunnistamiseen käytettävää tietoa, mihin emme valitettavasti voi vaikuttaa. Jos haluat estää niitä seuraamasta liikkumistasi verkossa, voit kytkeä ns. kolmannen osapuolen evästeet pois käytöstä selaimesi asetuksista. Ohjeet löydät selaimesi ohjesivuilta.

meitai bæresele oppskrift Sivuillamme saattaa olla myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri verkkoviestintäympäristöihin ja sosiaaliseen mediaan. Jos käytät näitä painikkeita, valitsemaltasi palvelulta voidaan asettaa eväste päätelaitteellesi. Nämä evästeet eivät ole hallinnassamme. Lisätietoja kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä saat kyseisen osapuolen verkkosivulta.

osakepääoman korotus kirjaus Jos estät evästeiden tallennuksen tai poistat ne käytöstä, jotkin verkkosivujemme toiminnoista eivät välttämättä toimi oikein.

ei mitään puhuttavaa miehen kanssa